Peugeot 208 Rallye dostępny wyłącznie w jednym salonie na świecie!
: 20 wrz 24, 15:59
specyfikacje techniczne, ale także szereg modyfikacji w porównaniu do standardowych modeli. Peugeot 205 Rallye został wyposażony w silnik o pojemności 1.6 litra, który generował moc 130 KM przy 7,000 obr./min. Wzmożona wydajność osiągana była dzięki zastosowaniu podwójnych gaźników Weber 40 DCOE oraz lekkiej budowie, która przyczyniała się do stosunku masy do mocy wynoszącego około 9.7 kg/KM. Zredukowane do minimum elementy wnętrza, jak brak tylnej kanapy czy uproszczone fotele, wspierały sportowy charakter pojazdu.
Dodatkowo, 205 Rallye korzystał z zawieszenia dostosowanego do jazdy po wymagających nawierzchniach, z przednimi amortyzatorami typu MacPherson i tylnymi osiami skrętnymi. Użycie felg aluminiowych o średnicy 15 cali oraz opon o szerokości 185 mm znacznie poprawiało trakcję i stabilność w zakrętach. Samochód ważył zaledwie 880 kg, co w połączeniu z jego technicznymi rozwiązaniami uczyniło go nie tylko konkurencyjnym na trasach rajdowych, ale także atrakcyjnym dla entuzjastów motoryzacji w latach 80-tych.
Dodatkowo, 205 Rallye korzystał z zawieszenia dostosowanego do jazdy po wymagających nawierzchniach, z przednimi amortyzatorami typu MacPherson i tylnymi osiami skrętnymi. Użycie felg aluminiowych o średnicy 15 cali oraz opon o szerokości 185 mm znacznie poprawiało trakcję i stabilność w zakrętach. Samochód ważył zaledwie 880 kg, co w połączeniu z jego technicznymi rozwiązaniami uczyniło go nie tylko konkurencyjnym na trasach rajdowych, ale także atrakcyjnym dla entuzjastów motoryzacji w latach 80-tych.
