Peugeot 5008 Hybrid: Nowy napęd działa świetnie, ale kosztuje sporo.
: 20 wrz 24, 15:56
Druga generacja Peugeota 5008, wprowadzona na rynek w 2017 roku, obecnie zyskuje nową wersję silnikową – Hybrid 136. Układ napędowy łączy silnik benzynowy PureTech 1.2 o mocy 100 KM z silnikiem elektrycznym generującym 136 KM, co daje łączną moc systemową wynoszącą 136 KM. Pojazd wyposażony jest w 13,2 kWh akumulator litowo-jonowy, umożliwiający zasięg elektryczny do 55 km (wg WLTP) oraz emisję CO2 na poziomie 30 g/km.
W standardzie wersja Hybrid 136 oferuje przekładnię e-EAT8, tj. automatyczną skrzynię biegów z 8 przełożeniami, która pozwala na optymalne zarządzanie mocą i momentem obrotowym. Samochód jest także wyposażony w system odzyskiwania energii oraz tryb jazdy elektrycznej, co wpływa na jego wydajność oraz komfort prowadzenia. Zastosowanie technologii hybrydowej w Peugeocie 5008 może przyciągnąć klientów poszukujących efektywności paliwowej oraz zmniejszonej emisji spalin w segmencie SUV.
W standardzie wersja Hybrid 136 oferuje przekładnię e-EAT8, tj. automatyczną skrzynię biegów z 8 przełożeniami, która pozwala na optymalne zarządzanie mocą i momentem obrotowym. Samochód jest także wyposażony w system odzyskiwania energii oraz tryb jazdy elektrycznej, co wpływa na jego wydajność oraz komfort prowadzenia. Zastosowanie technologii hybrydowej w Peugeocie 5008 może przyciągnąć klientów poszukujących efektywności paliwowej oraz zmniejszonej emisji spalin w segmencie SUV.
